Regarding Minstrel

Started 29 Sep 2020
by stripperrella
in Ask the Team
Hey ho!

Also, seit ich phoenix spiele bin ich der meinung das minstrel viel zu op. ist. das mal vorweg. ( Und ja wie der nekro unfair sein pet in türme etc teleportier ist auch unfair )
Mir steht es eigl auch nicht zu hier irgendwas zu kritisieren. Danke für den public server

Aber heute hab ich ein video auf YT gefunden was mich echt wütent machte. Eine minne die sich über SVG zu op. äussert. hinzu muss ich sagen mit den wohl schlechtesten gameplay den ich seid langen gesehen habe. er hatte nicht nur ein schwaches pet sondern hat sich mid-fight auch noch hingesetzt und der SVG brauchte dennoch ~60sek.

das kanns doch echt nicht sein oder ? (rotes pet = moc useless. egal ob 1 oder mc 5) + easy unmezz/root. instand stun & ein mezz den man ums verrecken nicht verhindern kann.
wenn ihr die zeit habt wäre es echt cool wenn ihr euch das anschaut und ggfs. den typen ein denkzetten hinterlegt.

zum video «click mich»
Tue 29 Sep 2020 2:51 AM by Phurie
I don't read German, but if this is somehow going to nerf Minstril's ability to run around and kill xpers and untemp'd people running to docks all day, yes please.
Tue 29 Sep 2020 6:44 AM by Sepplord
the whole video is a joke and you are raging at something you misunderstood
that savage is not even 50
Tue 29 Sep 2020 8:53 AM by inoeth
vermutlich soll das video zeigen, dass SVG gerade nicht OP ist, so wie das viele behaupten, die noch nie SVG gespielt haben.
Tue 29 Sep 2020 9:58 AM by Lerox
stripperrella wrote:
Tue 29 Sep 2020 12:59 AM
Hey ho!

Also, seit ich phoenix spiele bin ich der meinung das minstrel viel zu op. ist. das mal vorweg. ( Und ja wie der nekro unfair sein pet in türme etc teleportier ist auch unfair )
Mir steht es eigl auch nicht zu hier irgendwas zu kritisieren. Danke für den public server

Aber heute hab ich ein video auf YT gefunden was mich echt wütent machte. Eine minne die sich über SVG zu op. äussert. hinzu muss ich sagen mit den wohl schlechtesten gameplay den ich seid langen gesehen habe. er hatte nicht nur ein schwaches pet sondern hat sich mid-fight auch noch hingesetzt und der SVG brauchte dennoch ~60sek.

das kanns doch echt nicht sein oder ? (rotes pet = moc useless. egal ob 1 oder mc 5) + easy unmezz/root. instand stun & ein mezz den man ums verrecken nicht verhindern kann.
wenn ihr die zeit habt wäre es echt cool wenn ihr euch das anschaut und ggfs. den typen ein denkzetten hinterlegt.

zum video «click mich»

Ich kann sagen, dass die Minne die schwächte 1v1 Klasse auf dem Server ist.
I can say that the minstrel is the weakest 1v1 class on this server.
Tue 29 Sep 2020 10:32 AM by Ploen
stripperrella wrote:
Hey ho!

zum video «click mich»

Regeln von Phoenix Click hier
Aber ich kopiere dir auch noch einmal gleich die ersten 2-3 Sätze.

"As we are an international server, English is the main language in all public channels of discord, in-game and on the forum unless the channel/forum is named specifically. Please respect this rule. All our rules, where applicable, refer to the game, the forums, and discord."

Dieser Post hat so in der Form hier nichts zu suchen, das Video ist ein Witz und nicht ernst zunehmen.
Tue 29 Sep 2020 11:07 AM by inoeth
Ploen wrote:
Tue 29 Sep 2020 10:32 AM
stripperrella wrote:
Hey ho!

zum video «click mich»

Regeln von Phoenix Click hier
Aber ich kopiere dir auch noch einmal gleich die ersten 2-3 Sätze.

"As we are an international server, English is the main language in all public channels of discord, in-game and on the forum unless the channel/forum is named specifically. Please respect this rule. All our rules, where applicable, refer to the game, the forums, and discord."

Dieser Post hat so in der Form hier nichts zu suchen, das Video ist ein Witz und nicht ernst zunehmen.

ok Herr Oberlehrer.

and what if this post is as serious as the mentioned video? *mindblown*
Tue 29 Sep 2020 11:12 AM by Ploen
Inoeth even the one that posted that video on youtube wrote in the comments he is just joking. Even if the post is serious, the video don`t show anything for it.
Tue 29 Sep 2020 12:38 PM by Sepplord
inoeth wrote:
Tue 29 Sep 2020 11:07 AM
and what if this post is as serious as the mentioned video? *mindblown*

Considering the comment that was left on youtube, the wording of the OP and the history of striperellas "reason" i am in doubt
Sat 3 Oct 2020 3:40 AM by Nephamael
svg is the only class that is even weaker 1v1 than even the most underpowered class of the server (warden) btw i think that is what the vid wants to show.

But since the Phoenix team has decided to abandon the solo community completely it is no use to even talk about it before they change their mind back to reasonable.
Sat 3 Oct 2020 11:10 AM by Ploen
The Phoenix team hasn`t abandon the solo comunity. the solo community destroyed it for themself, because they abused it. so they shut it down. somewhere in this forum there is a post from uthred i believe where he mentions this.
Sat 3 Oct 2020 3:53 PM by Noashakra
Ploen wrote:
Sat 3 Oct 2020 11:10 AM
The Phoenix team hasn`t abandon the solo comunity. the solo community destroyed it for themself, because they abused it. so they shut it down. somewhere in this forum there is a post from uthred i believe where he mentions this.

You speak without knowing.
The people who abused the solo zone where not part of the solo community...
This topic is locked and you can't reply.

Return to Ask the Team or the latest topics